strony www i aplikacje logo

strony www i aplikacje logo

Dobroczynne Pomaganie właścicieli małych firm, aby uzyskać pomoc Dobroczynne

Dzień, w którym zacząłem moją firmę, miałem te same odczucia każdy inny, który był właścicielem firmy po raz pierwszy. Byłem podekscytowany, zmotywowany i pełen pomysłów, jak uczynić świat lepszym miejscem. Jednak, ja też postanowiłem zrobić coś trochę innego. Zdecydowałem się upewnić, że moje pierwsze przedsięwzięcie zdobyłem dwadzieścia pięć procent swoich dochodów na cele charytatywne. Jednakże, ponieważ zdecydowałem się też upewnić się, że moja firma miała bieżących i podpisaną umowę ze wszystkimi charytatywnych uczestniczących, stwierdziliśmy, że dotacje na cele charytatywne, które chciałem przekazać, aby było dużo trudniejsze niż początkowo sądził.

Początkowo nie było wiele nadziei. Skontaktowałem garść charytatywnych, że w wielkim poważaniu. Wszystko to były organizacje charytatywne, które miałem albo oddawane do siebie, albo zostały bardzo dobrze ocenione przez Charity Navigator, cenionym i udanej aukcji charytatywnej i przeglądarki internetowej. Każdy z moich życiowych doświadczeń i badań doprowadziła mnie do tej listy, a ja cieszyłem się, aby pomóc im. Początkowo nawiązał kontakt z każdym z nich, i skontaktował się z pierwszą osobą na ich pracowników marketingu, że mogę dotrzeć, którzy mieli również możliwość podpisania umowy z moim towarzystwie. Nie było pozytywnej odpowiedzi od większości z tych osób, głównie z powodu mojej pozytywnej energii, jak również moja wiara i emocje o projekcie. Jednak wiele razy okazało się, że gdy dana osoba w końcu prowadził projekt w górę łańcucha dowodzenia w ich organizacji, melodia z osób, które miałem początkowo miał pozytywną odpowiedź ze nagle zmienić.

Teraz nie zacząć myśleć, że moje okazjonalne odrzucenia były ze względu na fakt, że organizacje charytatywne były złośliwy lub poprzecznie.

– autor artykułu