strony internetowe informacyjne

Można łatwo to zrobić poprzez aktywne słuchanie pracownika. Daj im szczere opinie, zarówno pozytywne jak i negatywne. Jasno komunikować oczekiwania, cele i nowe zasady, których należy przestrzegać.

Niech wiedzą, czego się od nich oczekuje. Ich zaangażowanie i zachować je informować – dać im żadnej informacji, która mówi im, jak ich praca wpisuje się w ogólny wysiłek firmy. Spojrzmy prawdzie w oczy. Pracownicy naprawdę chcę to mieć czas komunikacji twarzą w twarz z obu swoich przełożonych i menedżerów. Komunikacja ta pomaga im poczuć rozpoznawane i ważne. Dla menedżerów; Można mieć wiele rzeczy do zrobienia i załatwienia i pewnie twój czas może być pełna. Jednak głównym zadaniem menedżera jest wspieranie swoich rówieśników do sukcesu organizacji. Z przewodami Ten akt związanych z zarządem oraz powiększa sukces organizacyjny.

Empowerment 7. Pracownik

Upoważnione pracownicy mają poczucie odpowiedzialności i poczucia odpowiedzialności, a ich pomysły są często rozpoznawane. Więc miejsca pracy, które promują upodmiotowienia pracowników, władzę nad tym co i jak rzeczy są zrobione, i wiedza, że ??są one ważne dla organizacji mają ogromne wyniki wydajności i mniej skarg. Kiedy pracownicy uważają, że potrzebują ich organizacji jak organizacja potrzebuje ich, że potrzeba stała się najlepiej docenić więcej niż wypłaty i wszystkich świadczeń, które uczyniły je kiedyś i pozostał w firmie dłużej.

8. Złożenie odpowiedniego talent właściwa praca

Złożenie odpowiedniego Talent na właściwym stanowisku dramatycznie zwiększa retencję pracowników i zwiększa sukces organizacji poprzez redukcję kosztów w wielu aspektach biznesowych. Odkryj w jaki sposób można poprawić swoich pracowników, należy umieścić je w środowisku, które mogą być naprawdę użyteczne. Nowy samochód za szybą jest tylko masa metalu plastiku i szkła, ale samochód napędzany jest naprawdę to, co samochód powinien być.

– autor artykułu