strony www html chomikuj

Kiedy retencji klienta kosztują zbyt wiele

Jeśli badany marketingu lub reklamy w latach 90-tych może jesteś zwolennikiem zasady, że kosztuje więcej pieniędzy, aby przyciągnąć nowego klienta, niż to, aby zachować dotychczasowy klient. W rzeczywistości, to było tak kluczową zasadę, że (lub wersja, myśleć „klient ma zawsze rację”) jest kierowanie światła do wielu właścicieli małych firm dzisiaj. Dopiero niedawno, że mogę ponownie ocenić tę zasadę i zdecydował, że musi ona zostać zakwestionowana.

W ciągu ostatnich kilku lat zostały dążenie coraz więcej do zaoferowania usługę, która pozostawia klientowi spełnione. Ponownego pojawienia się „dużych sklepach box” w połączeniu z burzliwym gospodarki doprowadziła do wielu niezadowolonych klientów i chciałem zapewnić schronienie tych, którzy szukają dobrej starej obsługę klienta. Dodaj ten cel mojego wspomnianego wiary w wartości retencji klienta i masz składniki lęku. Wiele nocy zasnąć martwiąc się o klienta, który nie był zadowolony. Chciałbym przewracasz godzinami próbują wymyślić rozwiązanie, bo byłem przekonany, że utrata klienta był pewny znak mojej porażki – znak, że złamał zasadę numer jeden i stracił dotychczasowy klient.

Przez lata pomogły klientom osiągnąć większy zasięg przy mniejszej budżetu email unicestwia Snail Mail stron internetowych i wymień broszury, ale bez względu na to technologia, nie przestał myśleć o tym, jak to było dokonania koszty utrzymania klientów. W zależności od rodzaju prowadzonej działalności i rodzaju klienta, teraz myślę, że może to kosztować więcej, aby zachować istniejący PROBLEM klienta (klient nie zawsze ma rację), niż to by przyciągnąć nową, bardziej odpowiedniego klienta.

Złammy go w dół (rysunek 1). Zał óżmy, że każda metoda skutkuje 100 nowych klientów. Patrząc na „stary” sposób, koszt nowego klienta jest $ 500 mm.
Renderujemy sp. z o.o.
– autor artykułu